PUBLICITATEA TV UCIDE RECLAMA RADIO
Titlul pare o constatare mai degraba decat o intrebare si in orice caz nu suna a noutate. Cu toate acestea eu insist asupra caracterului interogativ al titlului. Da, e inca sub semnul intrebarii! De ce spun asta? Pentru ca in tarile parintilor publicitatii ca USA sau UK radioul inca se mentine pe primul loc ca si mediu de impact. Pentru ca e mai comod, pentru ca publicul e mai captiv decat in cazul televizorului, pentru ca prime-time-ul e dimineata cand consumatorul e cu mintea fresh.

Citeşte mai mult...
 

PROTECŢIA CONSUMATORULUI DE PUBLICITATE
Lege privind publicitatea,
Legea nr. 148 din 26/07/2000
Intrare în vigoare: 02/08/2000

CAPITOLUL I - Dispozitii generale
Art. 1. - Prezenta lege are drept scop protecţia consumatorilor de produse şi servicii, protecţia persoanelor care desfaşoară o activitate de producţie, de comert, prestează un serviciu sau practică o meserie ori o profesie, precum si protecţia interesului public general împotriva publicităţii înselătoare, a consecinţelor negative ale publicităţii şi stabileşte condiţiile în care este permisă publicitatea comparativă.

Citeşte mai mult...
 
<< Început < Anterior 1 2 3 Următor > Sfârşit >>