Publicitatea in toalete. Originalitatea acestei modalitati de publicitate, raportul pret / impact, targetarea exacta pe tip de consumator, lipsa altor stimuli vizuali, libertate extinsa de exprimare a mesajelor, toate conduc la orientarea clientilor in proportie din ce in ce mai importanta catre suporturile publicitare din toalete.

Publicitatea pe biciclete. Mersul pe bicicleta e sanatos. Iar cu un mic panou publicitar atasat, poate deveni lucrativ si de efect. Avantajul bicicletelor este ca pot patrunde si in zone unde accesul masinilor este restrictionat, cum ar fi parcurile si trotuarele aglomerate.

Publicitatea aeriana. Un prim avantaj al publicitatii aeriene ar fi acela ca atrage atentia mult mai repede decat orice alt material publicitar. In plus, ramane in campul de interes cu pana la 60 de secunde mai mult decat orice alt tip de publicitate, datorita cadrului atipic si atractiv in care este prezentat, sustin specialistii.

Publicitatea in taxiuri. Mesajele publicitare s-au extins treptat si spre interiorul masinilor, unde insotesc clientul pe durata intregii calatorii, intr-un mediu intim.Inconvenientul acestui tip de publicitate este ca nu poate fi masurata audienta decat aproximativ, fara sa existe o centralizare exacta.

Publicitatea pe masini. Publicitatea pe masini este o forma avansata de outdoor, deoarece suportul pe care se afla reclama este in miscare o buna parte din timp, expunand mesajul catre un numar practic nelimitat de privitori.

Publicitatea pe cutiile de chibrituri. Publicitatea pe chibrituri e antemergatoarea marketingului direct. Ea dureaza de peste 100 de ani si va continua sa dureze inca mult timp de acum incolo – atat cat vom avea nevoie de foc. Cutia de chibrituri este unul dintre cele mai raspandite suporturi de publicitate in America, chiar daca accesul la Internet si mass-media este foarte larg. In Romania, 80% din populatie foloseste chibrituri.

Publicitatea pe stadioane. Meciurile de fotbal atrag sute de mii de romani in fata televizoarelor. Pe langa pauzele publicitare, telespectatorii sunt targetati, pe tot parcursul transmisiunii, de mesajele expuse pe panourile publicitare de pe marginea stadioanelor.

Publicitatea vizual-olfactiva. Acest tip de publicitate mizeaza pe legatura stransa dintre miros si starile afective, astfel ca utilizarea suporturilor olfactive in campaniile publicitare asigura reactie din partea consumatorilor, cu atat mai mult cu cat “nu poti sa nu respiri”.

Publicitatea in aeroporturi. Sala de asteptare dintr-un aeroport poate deveni locul in care ne petrecem cateva ore, asteptand si analizand fiecare coltisor al incaperii, de la panourile electrice pana la cele publicitare. Avantajele publicitatii in aeroporturi constau, in primul rand, in diversitatea publicului-tinta si a timpului pe care acest public il petrece in aeroport (in medie o ora de fiecare pasager). In tot acest timp, calatorii consuma mesajele publicitare expuse sub diferite forme.


L.L.